Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Sikaly Doll LIAN SHENG



Sikaly Doll, czyli po mojemu  Silka , wprawiła mnie w zakłopotanie .
To jedna z moich  NAJOBSZERNIEJ  sygnowanych lalek , na temat której - o zgrozo , wstyd się przyznać - niczego w sieci nie znalazłam :/ . Masakra :(


                                                                 Sikaly

                                                        Xin  Lian  Sheng  Toys


Producent :  Lian  Sheng  FACTORY
Add :  Tucheng industrial, Lianshang, Chenghai
           Shantou City, Guangdong

.... i nie znalazłam  zdjęcia ani Silki , ani jej rodziny :( 



Silka ma 30 cm , urzekające oczy - miła odmiana po oczach tylko malowanych , włosy jak widać przerzedzone nieco - łeb twardy , chyba nie zdecyduję się na uzupełnienie ubytków .



Pyszczek sympatyczny , ciałko ujdzie gdyby nie ........



.... nogi , a właściwie nibynóżki . MASAKRA !!! Podobne widziałam dotąd tylko u niektórych kloników
Barbie .... Przy tych patykowatych wypustkach  majtki wyglądają jak pampersy..... :/
Owe  kończyny maja ruchomość przód- tył . 
Trudno, Silka będzie chodziła w spodniach albo w długich kieckach .




Kiedy patrzę w jej oczy , zapominam o pokracznych nogach . Na prawym policzku ma zabrudzenia ,
których nie udało mi się jeszcze usunąć , to maleńkie grudki czegoś czarnego , wbitego w tworzywo .


.... a teraz , obiecana Ince prezentacja pozostałych  sprzętów pasujących do wózka , na podłożu niedbałym :)
























26 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą od A do Z, co do Silki. Buzia ładna, nogi do... ale poradziłaś sobie doskonale!
    Co do białych elementów to są boskie! Śliczności same i na pewno będą często występować na zdjęciach z lalkami. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Głowy jak Silka mają nowsze Natalie modelki os Artyka, stoją po supermarketach. A sprzęty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie sądziłem że one są tak sygnowane~!
    Ładna i zasługuje na lepsze ciałko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... żeby tak można wymienić choć same nogi na jakieś normalne....

      Usuń
  4. ha !!! mam dwie lalki chińskiej produkcji bogato opisane i też nic nie znalazłam na ich temat. to straszne :((
    Silka jest cudowna i rzeczywiście może zaur .... OCZY .... ć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... już zaczęłam powątpiewać w swoje zdolności poszukiwaczki a wystarczyło przejść się po supermarketach ... :/

      Usuń
  5. Lalunia ładniutka, weź ją przesadź i będzie super :) Białe znaleziska są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ale na co przesadzić ??? Nawet nie wiem jak ma mocowaną głowę i trochę żal tego sygnowania....
      Ciała mi się skończyły :(
      Mebelki i sanie są jak z koronki , prawda ? :)

      Usuń
    2. .... najlepiej by było na artykułowane ;)
      a łeb po prostu ściągnij i będziesz wiedziała jakie jest mocowanie ;)
      Te 'koronkowe' sanie i mebelki są jednym słowem SUPER
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. ale ciałka można uratować - dając im kolejny żywot jako manekiny -
      byłoby trochę w stylu retro, trochę też w stylu orientalnym -
      wszak kaligrafia cielesna przemawia do coponiektórych...

      Usuń
    4. ... nie mam ciałka w odpowiednim kolorze - Silka to straszny bladawiec.....:(
      Tak, bezgłowe ciałko wykorzystywałam do celów krawieckich ale znalazła się głowa w potrzebie i już nie jest bezgłowe :/

      Usuń
  6. białości wiklinowe przecudowne! dzięki za te widoki!
    a niunię, którą na krzesełku posadziłaś widziałam na
    allegro jako - bratz - w butelce z zapachem owoców...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i tu Cię zaskoczę :) to NIE JEST WIKLINA ! To drucik pomalowany na biało :)
      Niunia to Yummi Girl , tej samej firmy ca Bracka :):)

      Usuń
    2. ha, metalurgia stosowana, jak mniemam - koronkowa robota bez dwóch zdań,
      a podobne niunie w bemowskim carrefour widziałam za 20zł, ale nie uległam,
      bo (nie podskakuj z radości) - zbieram na bratz a la chinka z dłuuugi włosami

      Usuń
  7. Skąd wytrzasnęłaś te wiklinowe cudeńka? Są są sssssuper.
    Laluni bym zafundowała nowe ciałko, chociaż nie, żal mi tych obszernych napisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudeńka zrobione są z białego drucika :):) , Przyjaciółka przywiozła mi je z targowiska niemieckiego .
      Też mi żal tej chińszczyzny :( , poza tym nie wiem na jakie ciałko pasuje ta głowa ... Nie wiem nawet jak jest mocowana :(

      Usuń
  8. Silka cudowna :)) choć nóżki faktycznie ma dziwne, ale za to oczęta duże i piękne :) gratuluję zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też dziwią te chudaśne nóżki u Sikaly- przyznam, że wcale mi się nie podobają i nie wiem dlaczego jakaś firma zdecydowała się na wypuszczenie lalki z takimi nogami. Podobają mi się natomiast jej oczy - wreszcie lalka z "prawdziwymi" patrzałkami! P.S. Mam podobną (z twarzy) ale brak na niej oznaczeń- chyba przerobię ja na Britney S- jest nawet podobna. Co do wikliny to też marzy mi się taki komplecik- jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nibynóżki NIE MOGĄ SIĘ PODOBAĆ !!! Są koszmarne.... Gdyby nie Oczy Silki , nie zwróciłabym na nią większej uwagi . Komplecik jest zrobiony z drucika :):)

      Usuń
  10. O mam taką blondynkę i właśnie te oczka są najfajniejsze. Korzystając ze zdobyczy medycyny lalkowej przesadziłam tenże łepek uroczy na inne ciałko - coby chudością nóg nie straszyło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... oooo .. a na jakie ciałko ??? Czy te lalki mają głowę na kotwicy ???

      Usuń
  11. Ma bardzo wymowna buzie z pieknymi oczami na troche kolkowatych nogach.Ale nie ma sie co przejmowac skoro lalka i tak gola nie "chodzi" ;) W ubraniu tego wogole nie widac :) A drucikowe akcesoria sa przesliczne :) Jak na ironie moj wozek przyjechal do mnie z Kanady od kolezanki ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń