Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 7 sierpnia 2013

Hałaśliwi Najemnicy

Postanowiłam zaprezentować skarby moich synów schowane "na wieczną rzeczy pamiątkę " :

  "Hałaśliwi Najemnicy "

Nie wiem kto jest ich producentem . Nie mają nawet magicznego napisu "made in China " .
Figurki  wykonane porządnie  ( wiem, co robiły z nimi moje dzieci ;)  ) .
Uniformy  noszone przez  panów są dość swobodne , co pozwala  przypuszczać, że to najemnicy .

ZIELONY   KAPELUSZ




Po naciśnięciu widocznych na klacie ZIELONEGO  KAPELUSZA   przycisków usłyszeć można było
angielskojęzyczne  komendy, których treści nie pamiętam :/ .
ZIELONY  KAPELUSZ paszczę trzymał otwartą wiele lat  nabawiając się nalotu na "migdałkach" .
Pracujemy nad  jego usunięciem :) .


BRODACZ



BRODACZ  też krzyczał -  aż nosek mu się marszczy  od tych wrzasków .... :/




CIEMNE   OKULARY



Pana CIEMNE  OKULARY  wyjęłam dzisiaj z pudełka i  ... od razu zaczął strzelać ...
Baterie  jeszcze działają !!!



 CZARNE  OKULARY jest milczący . Myślę, że właśnie dlatego jego baterie są jeszcze sprawne :)


Sądząc po oznaczeniach  na rękawach  CZARNE  OKULARY  i  ZIELONY  KAPELUSZ
"grają " w jednej  drużynie .






... i dlatego  CZARNE  OKULARY  ma działajace jeszcze baterie :) .

Bardzo jestem ciekawa czy ktoś rozpozna  Hałasliwych  Najemników ...
Kupieni  zostali na jakimś festynie , były tylko powyższe trzy sztuki  i nigdy więcej nie udało nam się trafić
na takich  facetów , ku wielkiemu ubolewaniu naszych dzieci ...

6 komentarzy:

  1. Nie mam chłopców więc nie znam tego towarzystwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajni panowie. Ten w okularach bardzo tajemniczy. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. hej
    Faceci bomba , podoba mi się Brodacz .....pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozmowy wyglądają na mega bojowe :)
    Brodaty nie da sobą rządzić :)

    OdpowiedzUsuń