Osoby, które tu zaglądają :):)

piątek, 27 grudnia 2013

Rudzielce chwytają za serce :)


Przepraszam , że nie odwiedziłam Waszych Świątecznych Blogów  - nadrobię zaległości .
Obiecałam sobie , że w czasie Świąt  nie wsiąknę w Internet ....

Zabrałam się trochę za szycie - natchnęła mnie do tego Anielka ( Annabell Tween Zapf  - tak myślę,
chociaż  takiej samej na razie w sieci nie znalazłam ) .


To moje ukochane Rudzielce - Zuzanka firmy nn  i Anielka Zapf .



Muszę chwilowo odpocząć od szycia małych ubranek  na barbiokształtne.....






Magluję do znudzenia  tę samą wersję kroju  wdzianka  ale robienie zaszewek to jeszcze nie ten
poziom krawieckich umiejętności , który reprezentuję ... :/


.... i pewnie kiedyś wreszcie pokonam wrodzone lenistwo i zamiast pętelek na guziki  zdobędę się na zrobienie i obrębienie dziurek ....

..

8 komentarzy:

  1. Śliczne stroje. Rudzielce wyglądają słodko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pętelki są ok :)
    Komplecik ubranek powala,
    ale za ta słitaśne są galotko-pończoszki
    no i ta czapa....
    super :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... :) zawsze marzyła mi się lalka w galotkach w trupie czachy :):)

      Usuń
  3. Przesłodkie rudzielce. Mają fajne ciuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te rudzielce, ale mniejsza z panien w tej fryzurze przypomina mi moją znienawidzoną psorkę... xD

    OdpowiedzUsuń