Osoby, które tu zaglądają :):)

piątek, 4 października 2013

... i jeszcze kilka zabawek na starych zdjęciach

Okres międzywojenny .







Lata sześćdziesiąte .


Na zdjęciu kultowa - można  powiedzieć- zabawka Wańka Wstańka . Poruszona kołysze się na boki ale nigdy nie przewraca . Samoistnie wraca do pionowej pozycji wyjściowej .


                                                    Marzę o takiej lalce i zdobęde ją . Howgh ! :)


                                            Klasyczna  polska szmacianka z tego okresu .


                                                                   Szmacianka domowej roboty




                                   Cóż , lalka  hmmm ..... "ładna inaczej"  ale chciałabym ją mieć :)


                 TAK !!! Proszę o taką skrzyneczkę zabawek pod choinkę , tylko żeby lalek było więcej !!

19 komentarzy:

  1. cudowne fotki a ile na nich zabawek :)) Pierwsze zdjęcie skarbnica, wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha jeszcze jedno ... Życzę ci całej ogromnej skrzyni takich zabawek :") ( i sobie też... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i Tobie też tego życzę - często śnią mi się takie skrzynie ze starymi zabawkami :):)

      Usuń
  3. Ten pluszowy Misio jest słodki! Miałam taką samą Wańkę-Wstańkę!! A nawet jeszcze dwie inne. Jedna była nieco większa od tej na Twoim zdjęciu, a kolejna to był pajacyk Waniek-Wstaniek :) Życzę Ci aż dwóch takich skrzynek pod choinkę, wypełnionych po brzegi Lalkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wańki w trakcie poruszania się wydawały taki miły dla ucha dźwięk ... :)
      Ja też Ci życzę takich skrzynek - w jednej niech będą Lalkowie a w drugiej ich ekwipunek i mebelki :)

      Usuń
  4. Po raz kolejny - świetnie zdjęcia i świetnie je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie wiem co bardziej mi się podoba.. czy zdjęcia czy zabawki na nich uwiecznione ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale sentymentalnie się zrobiło, aż mi się łza w oku zakręciła :) miałam takiego pluszowego misia, małe ari i Wańkę - Wstańkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... ach ten Wańka .... jaka to była wspaniała zabawka .... :):)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! Bardzo miło się je ogląda :)
    A lalkę ze zdjęcia pod Wańką Wstańką ma dziadek mojego M. ale głupio mi o nią poprosić ;) a jest wspaniale zachowana, kiedyś porobię jej zdjęcia i pokarzę na blogu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, koniecznie zrób zdjęcia tej lalce - obejrzę z przyjemnością :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie klimaty.
    Już jakiś czas zbieram się do przejrzenia moich rodzinnych, starych fotografii, ale za każdym razem kończy się do słomianym zapałem lub melancholijnym nastrojem już po obejrzeniu kilku zdjęć... Taka już jestem nastrojowa, haha :)
    Dziękuję za komentarz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też oglądanie albumów nastraja melancholijnie - tak chyba już jest ze wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę powiedzieć że ten pluszowy piesek z pierwszego zdjęcia najbardziej mi przypadł do gustu :D Wydaje się być naprawdę fajnie wykonany, z chęcią zobaczyłabym go w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też bardzo się podoba - to podobizna gładkowłosego foxterriera , myślę , że zabawka była biało-czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, chyba muszę odwiedzić babcię i jej pudełko ze zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie cudne, ale absolutnie rozbroiła mnie ta lalka większa od opierającego się na niej bobasa :D

    OdpowiedzUsuń