Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 15 lutego 2015

Mackie Płaskostopa - Cool Blue Barbie


                                    Piękny, delikatny uśmiech bez wyszczerzonych zębów .

Upolowana w SH , gdzie NIGDY dotąd nie było lalek .  Siedziała na wystawie i machała do mnie
łapką z pomalowanymi paznokciami .



Bardzo miła Pani odsunęła długi stojak z ubraniami żeby dostać się  do witryny a potem z uśmiechem
wręczyła mi laleczkę . SZOK ! Żadnych tekstów w rodzaju " proszę przyjść po zmianie ekspozycji "
Może mam wzrok nawiedzonej wariatki , której lepiej nie odmawiać ??
Może Pani jest po prostu miła ?? :):)


Zawsze lubiłam piątki wypadające 13 dnia miesiąca , teraz lubię jeszcze bardziej :)
... i Panią z SH  też  lubię :):)
Mackie , która łapką mi machała uważam za swój kolejny Skarb :)



Trochę ja pogięło ale chciała zaprezentować  swoją ruchomą talię .
Nie wiem, czy ubranko jest oryginalne .
NIE  JEST  ORYGINALNE - dziękuję Aniu :)






Jest śliczna , w bardzo dobrym stanie . Ma płaskie stopy .



Dopiero po zrobieniu zdjęcia zauważyłam, że ma odpruty rękawek  ale cóż to jest wobec 
tak pięknego uśmiechu .....

Rozpoznajecie  moją Mackie ???

To  COOL   BLUE   BARBIE - dziękuję  Aniu :):)


                                                                    zdjęcie  z ebay

37 komentarzy:

  1. Lubię ten mold. Fajna laleczka Ci się trafiła. A rękawka nawet nie zauważyłam. U mnie ostatnio posucha, za to trafiłam kilka fajnych staroci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) U nas w SH bardzo trudno trafić na cokolwiek innego niż ciuchy i pluszaki :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , poprawki naniesione :):)

      Usuń
    2. Nie ma za co :-) Miałam kiedyś taką, bardzo ją lubiłam :-)

      Usuń
  3. Hello from Spain: I like very much your doll. Great pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna lalka, gratuluję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna :) Ja mam podobna ktora smiga na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak się zagapiłam na tchnącą spokojem paniusię,
    że rękawek dla mnie nie zaistniał - piękna - więc
    nie kartonuj Jej, tylko odłoż gdziesik na spotkanko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zakartonuję ale na najbliższy scenkowy meeting się nie załapie , bo w koszyczku nie ma już miejsca - 15 albo 16 Scenek wcisnęłam.... :/

      Usuń
    2. a do kaptura się nie zmieści?

      Usuń
    3. ... ale będzie "obca tematycznie " ... :/

      Usuń
  7. aaa - widzę, że szalejesz z ozdobami blożka -
    sówki to zawsze sprawdzony sposób na
    rozweselenie mego umysłu :))) przypominają
    mi wyklejki bajkowych książek... hu-hu-hu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę o tym pamiętać :):)
      Postanowiłam od czasu do czasu kolor tła dostosować do koloru ciuszków prezentowanej lalki :)

      Usuń
    2. niezły koncept, o białogłowo...

      Usuń
    3. .. żal , że nie można dobierać tła do każdego posta tak, żeby zostało :( ...

      Usuń
  8. Ja chcę do tego SH!
    U nas laleczek ni ma ani na lekarstwo! A Tobie się trafiła taka ślicznotka! Piękność z niej i nawet artykułowana!
    Miałaś wielkiego farta w ten piątek!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie obecność w SH lalki, która nie jest szmaciana był szokiem , mam nadzieję,że jeszcze mi się kiedyś taka przygoda trafi :) Serdecznie pozdrawiam :):)

      Usuń
  9. Myślę, że sprzedawczyni w SH ucieszyła się, że ktoś chce tę miła blondynkę uratować i pomogła jak umiała :) Super, że dziewczyna zachowała oryginalne buty. Czy one dają się zdjąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Butki się zdejmują ale nie są oryginalne , to simbowy wielce przydatny wyrób :)

      Usuń
  10. Przesympatyczna ! W SH nigdy dotąd nie było lalek, a jak się pojawiły to od razu cudo upolowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha! Siostra-bliźniaczka mojej :-) Życzę, żeby i Tobie udało się zdobyć oryginalne ubranko, ogrodniczki są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) , może trafią do mnie na innej lalce ...

      Usuń
  12. Pierwsza "Macka" jaką w życiu zobaczyłam ;) Uwielbiam tę serię!
    U mnie mieszka Skipper, z braku miejsca- w pudle ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ale zawsze można ją rozpudłować :) , lepiej mieć w pudle niż nie mieć - to moja Złota Myśl....

      Usuń
  13. Mam bardzo podobną tylko z kolorowymi pasemkami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie panie są najlepsze:) Fajna blondyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz oko! Kiedyś nie podobały mi się Mackie, ale im dłużej człowiek patrzy tym bardziej lubi ten mold - a grzywka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :):) To bardzo ładna buzia , tak delikatnie i tajemniczo uśmiechnięta :)

      Usuń