Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 28 lutego 2015

Mój Scenkowy zawrót głowy :)








Zdopingowana przez Inkę rozpakowałam pudło ze Scenkami .


                     Totally Charmed  Kennedy                        Teen Tees  Barbie   

 Nie jestem w stanie ogarnąć ich  wszystkich obiektywem  w warunkach domowych :/



                      Bling Boutique Kennedy                       Sweet Street  Kennedy



                           Jammin in Jamaica Barbie                 Sporty Glam  Kennedy

                                                                           

                        Juice Bling Kennedy                                        My Bling Bikini Kennedy


                        Ultra Glam  Delancey                            Roller Girls   Nolee


     Tu Estilo  Nolee                                                                    Roller Girls Kennedy


                                                  Pop  Diva   Chelsea  i  Kennedy


                                                     Ride in Park  Westley  i Kennedy


       Club Disco Chelsea                                                            Chillin Out  Barbie

                                                                             

     Splashy Chic Chelsea                                                  Chillin Out  Chelsea


       Fab Expressions  Madison                                           Un - Fur - Gettable  Chelsa


                                                          Masquerade Madness  Nolee


                                                     Cafe Chic  Kennedy


                                      Roller Girs Nolee - jedyny "duplikat " jaki mi pozostał












..... i tak to chwilowo  wygląda :) , Inko wybacz ale na spotkanie wszystkich nie przyniosę .. :/









35 komentarzy:

  1. Ale zbiór!!! :-) super, że je pokazałaś, miałam wreszcie okazję porównać Kennedy i Barbie. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ja też je wreszcie mogę porównać:) I teraz widzę, że te wszystkie Kennedy, które mi się podobają, to są jednak nie Kennedy tylko Barbie:D I moja Pollyanna to też Barbie, ale fajnie!:D

      Usuń
    2. Kennedy zastąpiła Barbie bodajże w 2006 roku , niestety nie jestem jeszcze w stanie uchwycić wyraźnej różnicy w wyglądzie . Chyba za mało ich jeszcze widziałam...

      Usuń
    3. Ja widzę tę różnicę w karnacji - Barbie nie jest taka opalona jak Kennedy, i w rysunku oczu - te od Barbie wydają się być bardziej komiksowe, graficzne, a u Kennedy te oczy są jakby rozmyte, narysowane delikatniejsza kreską. Ale to moja osobista obserwacja:)

      Usuń
    4. ... tak, popatrzyłam im teraz w oczy , masz rację :)

      Usuń
  2. Hello from Spain: fabulous photos of your dolls. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju! Ile piękności Niektóre nadgryzione zębem czasu, ale dla prawdziwej zbieraczki to pewnie szczegół ;-)

    Szczególnie podobają mi się:
    Totally Charmed Kennedy - ma taki fajny, sympatyczny wyraz twarzy :-)
    Sporty Glam Kennedy - prawdziwa sucz ;-)
    Roller Girls Kennedy - klasyka gatunku; chyba najbardziej udana wersji Kennedy (sam takową posiadam)
    Club Disco Chelsea & Splashy Chic Chelsea - stonowane, ładne Chelsea
    Un - Fur - Gettable Chelsa - Mój Boże!!! Jak ja na nią poluję w sieci! Te oczy!!! Rozpieprza system! Każdy jeden! :-) Ale serio - czekam na ten moment kiedy będę mógł na np. Allegro za kilka groszy nabyć taki model. Marzy mi się zielonooki rudzielec, po prostu...

    Ogarniasz je totalnie (w sensie ewentualne rerooty, uzupełnianie malunku twarzy) czy tylko delikatna kosmetyka? :-)

    Buziole,
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Chciałabym uzupełnić kilka ubytków w makijażu twarzy ale jeszcze z tym poczekam . Muszę się nauczyć , nie będę na nich eksperymentować . Nosa Bling Boutique Kennedy nie naprawię ale nie mam serca pozbawiać jej głowy . Tu Estilo Nolee i Roller Girls Nolee krótkowłosej przydałby się reroot i chyba kiedyś go zrobię . Mam do nich zdecydowaną słabość i wychodzę z założenia, że lepiej posiadać o jedną Scenkę za dużo , niż o jedną Scenkę za mało :)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie :):)

      Usuń
  4. Alez ich duzo...!!!!!! Toz to mafia scenkowa!!!! ;) Cudne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... tak... trochę się nascenkowało :):) Nie umiem im się oprzeć ..... :)

      Usuń
  5. Jeju faktycznie prawdziwy zawrót głowy :D
    Wszystkie piękne, nie można się napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. od takiej ilości scenek to i ja dostałam zawrotu głowy :)) ale cóż się dziwić - my scene nigdy za dużo bo piękne są i basta !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne scenki, u mnie także znalazło się kilka scenek:) już nie mogę się doczekać aż opiszę moje zdobyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojedyncza Scenka jest ładna, czasami bardzo ładna, słodka, śliczna, mniam mniam.
    Scenki w stadzie, en masse, stanowią bombę piękna :-) Coś w nich jest takiego, że im więcej tym lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi smaku uczyniłaś! Tyle piękności w jednym miejscu! A ja myślałam, żeby nie przesadzać ze Scenkami... a tu takie miłe szaleństwo! Chyba też dam sobie teraz upust z zakupami i będę rozgrzeszona :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... one naprawdę lubią mieszkać stadnie :):) Jesteś całkowicie rozgrzeszona ze Scenkowej powściągliwości :)
      Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych łowów !!

      Usuń
  10. Och, jakie one wszystkie przepiękne. Uwielbiam MyScenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie słodkościowe tło - mogłabym mieć taką spódnicę ♥
    a jeśli przytargasz zielonooką - wybaczę uszczuplenie
    ekipy :) miło było popatrzeć na te pięknotki... bye!

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety , ale kolekcja, aż w głowie się kręci, chyba się pogubiłam, na pewno !!!
    Każda ma coś w sobie więc nie dziwię się, że uzbierałaś ich tyle :)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie sympatyczne komentarze u mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ... czasami sama się gubię :):)
    Nie ma za co dziękować, masz śliczne lale :) Również pozdrawiam bardzo serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem Scenkowej kolekcji. Mnie najbardziej podobają się te z większymi oczami. W biało-złotej, w golfiku i w bluzeczce z 6. A swoja drogą są pięknie obszyte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Scenki miały bardzo fajne oryginalne ciuszki , niestety część z nich dotarła do mnie bez ubrań , musiałam to i owo im uszyć

      Usuń
  15. Też jestem pod wrażeniem niezłej gromadki - całe stadko się uzbierało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i pewnie jeszcze jakieś dołączą, jeśli się uda .... :)

      Usuń
  16. o jeeeej aż tyle?! Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) , aż sama się zdziwiłam, że tyle się ich nazbierało :):)

      Usuń
  17. Masz prawie tyle co ja! ;-) Tak, to piękne lalki, wymagające dużego nakładu pracy od producenta. Oczy nie raz jak tęcza, usta zgrabne, precyzyjnie nakreślone. Włosów dużo, a w nich pasma, fale. Jak chcesz, to pomogę Ci w ubytkach makijażu. Przynieś takie na najbliższe spotkanie. Zaopiekuję się nimi.

    OdpowiedzUsuń