Osoby, które tu zaglądają :):)

czwartek, 5 lutego 2015

Super Star i inne Strychulce , część 2


To moja kolejna Super Star w stanie niepięknym :/


Wyglądała właśnie tak - obraz nędzy i rozpaczy . Jej nogi uciekły przed gryzącym dotkliwie
drapieżnikiem , reszta nie zdążyła .


Ktoś normalny wyrzuciłby tak okaleczoną lalkę do śmieci ale ja nie jestem normalna  :)
Korpus pożegnał się z głową , którą przełożyłam na nowe ciałko .





Buzia jak widać jest pogryziona ale nie mogłam odmówić kalece pomocy  ...
Skończę pod stosem lalkowych zombiaków..... :)



BOBAS  nn
                                                                     

Tak naprawdę nie jestem za bardzo przekonana do lalek o miękkim korpusie .
Miękki korpus  uznaję tylko - z konieczności - u porcelanek .
Ten mały 30 centymetrowy kocmołuch nie ma nawet napisu "Made in China " .










Bobas miał  zróżnicowane życie wewnętrzne .  Wypełnienie wymieniłam  , uprałam nieszczęśnika
i  ... schowałam . Czeka na  lepsze czasy  z innymi lalkami  przyszykowanymi do przeprowadzki :)




To  40 centymetrowa laleczka  ZAPF , w stanie niemal idealnym :) . Wymagała tylko odświeżenia .




Po doprowadzeniu do porządku wyglądała tak ładnie, że z wrażenia przed spakowaniem jej 
nie zrobiłam   zdjęcia :/ .

Podobnie stało się  z laleczką prezentowaną poniżej :/ .



Blondyneczka ma około 40 centymetrów , Mattel wyprodukował ją w 1998 roku .
Niestety nie znalazłam w sieci  niczego na jej temat .


Na tym zdjęciu jest jeszcze brudna :) . Po kąpieli włoski  nabrały jedwabistego blasku .
Na plecach laleczka ma otwór na baterie . Prawdopodobnie świeci kokardą , oczami i różowym serduszkiem .  Dobry prezent na Walentynki :):)

... i już dzięki Kukani wiem, że to P.J. Sparkle :) , bardzo dziękuję za identyfikację :)




Wyleniałe stworzenie powyżej to oczywiście Pippi , również  mająca około 40 centymetrów .
Tak naprawdę nigdy nie lubiłam tej postaci o anarchistycznych skłonnościach , a laleczka prezentowana powyżej ma w wyrazie twarzy coś złośliwego  ale przecież nikt nie jest doskonały :)


Włosy w stanie opłakanym wyskubałam . Chyba zrobię jej perukę z pomarańczowej wełny .


Na rączce ślad po działaniu wysokiej temperatury . Usunęłam go scyzorykiem i papierem ściernym .
Oczywiście nie zniknął . Pippi może chyba zapomnieć o krótkim rękawku .

Na metce wszytej w korpus ( znowu zapomniałam o zrobieniu zdjęcia przed schowaniem lalki ) ,
widniał napis :
                             VIVID  IMAGINATIONS  UK
                             astrid lindgren  nordic  licensing
                             palmfjord ab
                             Made in China

Zaczęłam szukać w sieci i oto co znalazłam - zdjęcia pochodzą z aukcji :







.... jak widać powyższą panienkę wyprodukowano w Korei

                                                                              


To już druga lalka z VIVID  IMAGINATIONS  UK w Dziwaczkowie , pierwszą była Arielka .
Trudno znaleźć w sieci informacje na temat tej firmy :/



36 komentarzy:

  1. Kasiu, Ty to się nigdy chyba nie wyleczysz z tych cherlaków - zdechlaków ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... pracuję nad sobą intensywnie :):) , co z tego będzie zobaczymy :)

      Usuń
  2. Różnorodnie, kolorowo, sympatycznie i nie można u Ciebie się nudzić! Laleczki po SPA są Ci na pewno bardzo wdzięczne! Szkoda, że nie zdążyłaś wszystkim zrobić zdjęcia przed zapakowaniem!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... też żałuję, chyba było ich za dużo naraz ... :/ . Pokażę je po rozpakowaniu :):)
      Pozdrawiam cieplutko !!! :)

      Usuń
  3. O jak to dobrze, że ktoś jeszcze zombie lalki przygarnia - jestem na etapie leczenia się nałogu, ale czuję, że słabo mi to idzie:) W tej chwili mam dwa pudła plus jedno z częściami do porcelanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak to dobrze , że nie jestem w tym osamotniona :) , ja też próbuję się z tego wyleczyć z rezultatem jak powyżej :):) .
      Części do porcelanek są bardzo przydatne , dzięki zbieractwu mojej przyjaciółki mogłam złożyć porcelanowego składaka :)

      Usuń
  4. Superstarka to Western Fun Barbie z 1989 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie odnaleźć takie strychulce :D Co prawda żadnej bym nie przygarnął , ale jak widać ty masz bardzo dobre serce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i pojemne ... :) Muszę , zdecydowanie muszę zacząć nad sobą pracować ...

      Usuń
  6. Ten śpiący dzieciaczek jest uroczy. W ogóle, dzieci są najbardziej urocze właśnie, kiedy śpią... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha, na widok Twej zapf sama zrobiłam zapf - zapf, jaka ona, zapf, słodka
    i taka, zapf, cudna i zapf - szkoda, że ją już zapakowałaś, bobym chętnie
    pofociła te 40 cm wdzięku i słodkości... a ta świecąca kokardką powaliła
    mnie totalnie - trochę jakby inspiracja bratz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... sama żałuję, że tak się pośpieszyłam , mogłyśmy się jeszcze nią pobawić ... :)

      Usuń
  8. Fantastyczne te strychowe laleczki. Najbardziej oczarowała mnie Mattelka, choć za różnymi udziwnieniami nie przepadam. Pipi jest tak podobna, że nie miałam problemu z rozpoznaniem jej już na pierwszy rzut oka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę takie "zwykłe" lalki , Mattelka ma jednak słodki pyszczek :):)
      Pippi ma - oczywiście nie zrobiłam zdjęć - bardzo ładnie ukształtowane dłonie i stópki , to ją w moich oczach ratuje :)

      Usuń
  9. Płaczę i szlocham nad losem tej biednej acz pięknej Superstarki, co za maniak tak okaleczył to biedactwo, do tego jeszcze karmił nią koty czy co? Biedna ;( chociaż uśmiech zachowała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usiłowałam - chociaż nie ma to znaczenia dla biedaczki , dokonać analizy śladów po zębach i nie było to dziecko ani myszy .
      Myślę, że jest zadowolona z nowego ciałka , NIE MOGŁAM jej tak zostawić :/

      Usuń
  10. Śpiący bobasek mnie rozczula, a Pipi trochę niepokoi, ten jej uśmiech, brrrrrr ...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No co Ty, pod jakim stosem lalkowych zombiaków? Skończysz na lalkowym Olimpie, karmiona nektarem i ambrozją przez wdzięczne boginki o buziach superstarek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... a mogą mieć buzię i całą resztę Action-manów ?? :):)

      Usuń
  12. You have such a kind heart to take care of these dolls :) xo

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym tej superstarce dała kolczyk w tą dziurkę przy ustach, na policzku pieprzyk, a na nosi piegi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Doktor Zgred ogłasza, że Zbieraczka jest zainfekowana nieodwołalnie wirusem lalkomaniactwa i leczenie na nic się tu nie przyda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dużo różności! :) po SPA na pewno będą wyglądały świetnie ! To wspaniałą sprawa, że dajesz tylu lalkom nowe, lepsze życie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...chyba będę musiała zacząć nad sobą nieco pracować , bo zaczyna brakować miejsca :)

      Usuń
  16. "Bobas miał zróżnicowane życie wewnętrzne"- padłam i nie wstałam :)
    Ale tak poważnie to fajnie, że ich nie wyrzucasz tylko dajesz nowe życie! nie wiem czy sama byłabym do tego zdolna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... już kilka razy obiecywałam sobie , że "Nie" i jest, jak jest :)

      Usuń
  17. lala od Matela z serduchem na piersiach to P.J. Sparkles, seria dziewczynek księżniczek ze świecącymi akcesoriami, też ją mam :))
    http://www.ghostofthedoll.co.uk/pjsparkles.htm

    OdpowiedzUsuń