Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 9 lutego 2015

Lalki legły pokotem w Arkadii , czyli warszawskie spotkanie nr 2


Niestety dla mojego aparatu  dwa spotkania tego samego dnia to za dużo :(
Wzięłam co prawda drugi ale obraził się na mnie i złośliwie patrzył na świat przez zmrużony obiektyw... :/


Lalki zległy jak widać , a cóż to jest ten "pokot" ??
Otóż "pokot" to rytuał zakończenia zbiorowego polowania , kiedy zwierzynę układa się pokotem
i ogłasza raport o ubitych nieszczęśnikach oraz wybiera się  zwycięzcę polowania .

                                                                           

Lalkom wygodnie może nie jest ale trudno je nazwać ofiarami polowania :) .
To raczej trofea zbieracze , a być może to my jesteśmy ich trofeami ... Być może to One polują
na nas , zbieraczy....


Jeśli zaś chodzi o ogłoszenie zwycięzcy .... 
Myślę, że laury należą się Kidzie za jej wspaniały zbiór Ciemnoskórych Piękności :):) .


... chyba mi trochę niewygodnie ....
... nie narzekaj , udało nam się usiąść ....




... Ty !! Lalunia !!! Zabieraj nogi z mojej twarzy !!!












... " rogata dusza" ...:):)

Niestety nie wszystkie zdjęcia Ciemnoskórych Piękności się udały , taka byłam zajęta oglądaniem
tych zjawiskowych lalek .... :/


... jaki słodki pyszczek , prawda ???  


... Kopciuszek ... zwiewny , delikatny ...



... ale lalunie.... Jest w czym wybierać .... :)



... i wyobraź sobie, że to księżyc nad Thaiti ....








... szukam  krwiodawcy  ochotnika ....


... teraz wyglądam bardziej "na luzie" , prawda ??? :)


... zdecydowanie lepiej czuję się bez peruki :)


.... flavas.... flavas ... i jeszcze raz flavas .... 




... słodkie maluchy .....



.... czar  vintage ... :):)


... jak dobrze, że jadę po spotkaniu na wakacje do Szydełeczkowa.... muszę odpocząć  ...


... najbezpieczniej  przy cioci .... :)


... jak dobrze mi na tej kanapie.... :)


... pampersiarz !! Znajdź sobie inną miejscówkę  !!!


... ale się zmęczyłam ..... Tylu było krwiodawców ochotników ....


Dziękuję Wam za magiczne chwile arkadyjskie :)
W Krainie Szczęśliwości  lalki miętosiły : Kida ,Magda, Wioleta , Iwona , Inka i ja :)








23 komentarze:

  1. ha, zachwycający ten pokot - fajnie zobaczyć całą swoją flavaskową
    ekipę u Ciebie - a i wszystkie niunie ciekawe, aż oczyska latają w te i
    nazad - a u mnie w witrynce kanapę też przejęły paskudki - spryciule :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ale się tam działo? no..no..no...!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, masz naprawdę niezłe ucho do lalek:D A przepiękne foto mojej BFC Alieshy kradnę na pamiątkę do swojego prywatnego albumu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję chociaż czuję fotograficzny niedosyt .... Musimy to powtórzyć , Stefci zdjęcia nie zrobiłam :( ...

      Usuń
  4. Tyle pięknych lal ! Chyba nie wiedziałabym, którym robić zdjęcia, w obliczu takich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda to , nie wiadomo którą pannicę wziąć do ręki ....

      Usuń
    2. a ja niektórych nawet nie zdążyłam zauważyć
      a tym bardziej dorwać w swe łapska BUUU!

      Usuń
  5. fajna relacja - dzięki Twoim zdjęciom niektóre lalki widzę pierwszy raz na oczy:)) a pokot to też określenie z czasów stanu wojennego, kiedy w wyniku godziny policyjnej zostawało się na noc tam, gdzie cię dopadła 22,00 i spało się pokotem czyli na podłodze jeden obok drugiego pod kocami czy śpiworem .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... każdy czas ma swój pokot :):)
      Dziękuję , za mało zdjęć zrobiłam .... :/

      Usuń
  6. Piękne te ciemnoskóre :) Flavaski w grupie też fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to TEŻ? po prostu fajnie wyglądają! i nie dlatego, że są moje...

      Usuń
    2. Flavaski ZAWSZE fajnie wyglądają :):)

      Usuń
  7. Wow!!! sliczne wszystkie!!!! cudne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażasz sobie co przeżyłam ?? Dwa TAKIE spotkania w ciągu jednego dnia ????
      Oczopląs i szaleństwo...... :)

      Usuń
  8. Piękne! Wspaniałe! Wyjątkowe! Aż poczułam się zainspirowana i swoim też zrobiłam pokot (a potem względny porządek) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Panny i panowie świetni ale mnie zaintrygował Kopciuszek... ciekawa laleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję :) , Kopciuszek to zjawiskowa porcelanka Magdy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaaardzo mi się podoba ta interpretacja rzeczywistości z lalkami polującymi na kolekcjonerów ;-)))
    A spotkaniu - BIS!, proszę.

    OdpowiedzUsuń