Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 11 lutego 2015

Rozumie nie wracaj :) . Zwiastuny


Czyż ona nie jest słodka ??  Na co blondynce rozum ???  Zdecydowanie wolę nowe lalki :)
Łuk z Cisowego Drzewa podarowała mi tego ślicznego maluszka - bardzo dziękuję !!!
Maleńka widząc tyle "dorosłych"lalek na spotkaniu od razu wystraszona schowała się do Czerwonego Koszyczka .


Inka z kolei uszczęśliwiła mnie Dianą w oryginalnym ubranku !!!







Dziękuję !!! :):)


Teresa  zagadała się  z przyjaciółką  w centrum handlowym . Stała pod neonem i  .....
.... i zobaczcie co się porobiło !!!! Neon zaczął oplatać Teresę swoimi świecącymi mackami ...
Zgroza !!!! 
Dobrze, że przyjaciółka krzyknęła : Coś ci się we włosach świeci !!!


Po powrocie do domu zdenerwowana Tereska wyrwała sobie wszystkie noeonowe włosy .
Było tego trochę, oj było ...


... a to ekscentryczna Czarna Mańka , gość z Szydełeczkowa , entuzjastycznie przyjęta przez
wszystkich mieszkańców Dziwaczkowa . Każdy chce z nią porozmawiać , maluchy przynoszą jej
namalowane przez siebie obrazki a zwierzęta łaszą się przy każdej okazji :)

Każda z prezentowanych lalek wystąpi w osobnym poście :)




... i zdjęcie dla Gabrysi do identyfikacji Maluszka :)

Gabrysia  zidentyfikowała  Maluszka , jest to DEIDRE  WINTER z serii  Seasons z 2003 r .
DZIĘKUJĘ !! :)

21 komentarzy:

  1. Diana jest cudowna :-) Pamiętam te rajstopki z dzieciństwa, koleżanka miała lalkę z takimi, byłam o krok od kradzieży ;-) Jeśli chciałabyś, żebym zidentyfikowała malucha, potrzebuję zdjęcie en face, bo nie widzę dokładnie, ile ma rzęs i czy grzywkę ma wyskubaną czy to jest jej oryginalna w stylu "trzy włoski na krzyż".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) , ma tyle wdzięku i taki naturalny uśmiech :):)
      Już wrzucam zdjęcie do identyfikacji :)

      Usuń
    2. Ależ to Deidre Winter z serii Seasons z 2003! Jedna z najładniejszych laleczek AA :-)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za fachową ekspertyzę :):)

      Usuń
  2. aleś sprytna, Zbieraczko - nie pokazałaś mi tej słodkiej czarnulki, oj Ty, Ty...
    a Diana cudnie wygląda w Twojej propozycji - przeobraziła się z tirówki w
    wampa rodem z "Dynastii" - a Tereska ma smakowite oliwkowe spojrzenie
    (niestety, w mail'u nic nie potrafiłam obejrzeć)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... sprytna ? :/ ... raczej zagubiona wobec takiej ilości ciał ... :) Zabiorę ją na następne spotkanie :) , Tereskę też .
      Diana ma bardzo ładnie zachowane włoski , nie będę musiała robić jej rerootu :):)

      Usuń
  3. Takimi darami to nawet ja bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne wszystkie !!! Widze ze malenstwa ruszyly na podboj lalkowego swiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, sprawdziłam w necie czarnulkę, jak wygląda w oryginalnej wersji - dzięki identyfikacji Gabrieli M, i widzę, że to jednak do niej należą te śmieszne nauszniki z misiami, które też mam u siebie, to podrzucę Ci je na następne spotkanie:) A swojej Teresce też od razu powyrywałam te błyszczące pasemka, jak zresztą każdej lalce z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , szyję jej właśnie niebieskie ubranko :) . Zabierz też proszę na spotkanie swoją Tereskę , moja bardzo się ucieszy ze spotkania z bliźniaczką :)

      Usuń
  6. Oj maluszki opanowały lalkomaniaczki. Ja też kupiłam już swoją Paulę. Deidre jest cudna, zazdroszczę. A rajstopki Diany też pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. ja jeszcze Pauli nie kupiłam , ale jestem dzielna , prawda ? Ciekawe jak długo ..... :)
      Rajstopki Diany zobaczyłam pierwszy raz u Lunarh :)

      Usuń
  7. Śliczny mały słodziak a Diana - prawdziwy skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją faworytką jest zdecydowanie Diana. Diany mnie opętały tak samo jak Betty Teen.
    Zazdroszczę każdemu kto je ma, nawet jeśli mam taką sama ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo ładne laleczki i pięknie wyglądają w gromadce :):)

      Usuń