Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 1 lutego 2015

Osseinka na spacerze


Są istoty którym bardzo trudno zrobić przyjemność . Krytykują wszystkich i wszystko dookoła ,
zatruwając życie głównie sobie , ponieważ otoczenie omija je szerokim łukiem .
Do takich wiecznych malkontentek zalicza się Osseinka , zwana  Osią .
Osi marzył się od dawna spacer . 
Zawsze było za gorąco , za mokro , za zimno , za ponuro (niepotrzebne skreślić ) . 
Na towarzyszkę osseinkowej przechadzki jednogłośnie wybrano Idalkę jako najspokojniejszą .


Osia      -     Dobrze, że WRESZCIE ktoś się zainteresował losem małej starej Osseinki ... 
Idalka  -   Chciałam wyjść z tobą wczoraj , nie miałaś czasu .....
O         -      Oglądałam  czwarty sezon "Kości " !


I   -   Zobacz , jest jeszcze trochę  śniegu .....
O - Właśnie ! Rozpuszcza się , jest paskudny !!


I -  Jak było go więcej nie chciało ci się wyjść nawet do ogrodu ...
O - Bo jestem malutka i szczuplutka , zapadam się w zaspach aż po same żebra !
      Jak miałam ciało , nakładałam na siebie futro , malowałam się i wszyscy za mną się oglądali ...
I -  Teraz też się oglądają , powinnaś zmienić kolor makijażu oczodołów na mniej krzykliwy 
      a zębów nie malować na czarno....


O -  Właśnie !!! Powinnam sobie przypudrować noś ! Zrobił się czerwony !!
I  - Nie masz nosa już od kilkuset lat..... Może usiądziemy ?


O - Twardo !!! Twardo mi w miednicę !! Chcę usiąść na miękkim foteliku !!!
I  -Tutaj nie ma fotelika ani ławeczki , możemy wracać do domu ...
O - Nie chcę  już wracać, muszę się dotlenić !!!


I - Dobrze, idziemy dalej ....


O -  Tam ! Tam coś wisi na gałęzi , chcę to zobaczyć !!!


O - Jak się błyszczy ..... Fuj... to jest lód !!!


O - Ratunku !! Coś mi upadło na czaszkę !!! Wiedziałam, że tak będzie !!! Wiedziałam !!!
I - To przecież tylko kropla wody ...
O -  "Tylko?" , "Wody?" , przecież wiesz, że jestem łysa !!!


O - Usiądźmy na chwilę, muszę się  uspokoić !!



O - Właściwie nie jest mi zimno ale mogłabyś mnie przykryć ....


O - Możemy już wracać !
I - Chciałaś się dotlenić ....
O - Dotlenić ???? Przecież ja nie mam płuc !!!!


I - W domu przygotuję ci kąpiel i zaparzę herbatę :)
O - Tylko żeby kąpiel nie była taka gorąca jak ostatnio i pamiętaj, że nie lubię zielonej herbaty !
     Nie zapomnij o "Balsamie do nabłyszczania kości " o zapachu brzoskwiniowym !!



















32 komentarze:

  1. :) ależ marudna ta kościejka :) Fajne foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :):) Mam ostatnio do czynienia z taką osobą, musiałam dać upust frustracji z tym związanej.....

      Usuń
  2. Jeśli osoba, z którą masz do czynienia jest choć w połowie taka jak szczuplutka Osseinka, to Ci szczerze współczuję :)
    Sesja rewelacyjna i świetne dialogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) ... na szczęście nie muszę nosić jej na rękach :)
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  3. Abbey +śnieg to musi być udana sesja. Zdjęcie z kroplą wody to mistrzostwo:) A Kościstą pannę uważam za wysoce irytującą;) Dobrze, że Idalka ma tyle cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :):)
      Tak, Idalka słynie z cierpliwości , ma himalajski temperament :):)

      Usuń
  4. ha, skąd ja to znam... witaj zatem w Marudowie, worku kości...
    szkoda Idallii na taką męczącą wyprawę, ale widzę, że ma
    dziewczyna społecznikowską naturę i diamentowe serduszko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, genialne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj maruda pierwszej wody ;) Zdjecia sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... niestety , tak to właśnie z nią jest .... :)
      Bardzo dziękuje :):)

      Usuń
  7. Hello from Spain: the skull is very original. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your kind words :) , keep in touch ! :)

      Usuń
  8. Ta Twoja Osseinka autentycznie mnie przeraża, nie zabieraj jej nigdy na spotkania lalkowe, proszę!;D Ale poza tym to sesja i dialogi - re we la cja!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ale Osseinka - jeśli nic nie mówi - potrafi być miła :):)
      Bardzo dziękuję :):)

      Usuń
    2. i teraz masz dylemat - Kida chce, ja z Iwonką NIEEE...

      Usuń
    3. ... w taki razie pokażę ją TYKLO Kidzie :):)

      Usuń
    4. noż rozwiązanie godne Salomona w spódnicy - brawo, ma miła!

      Usuń
  9. Świetna sesja, uśmiała się z marudzenia Kostusi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudowny trupcio!!!! Błagam, weź na spotkanie!!!! Co to w ogóle jest?
    Tak a propos: znałam kiedyś osobę o podobnym stosunku do świata, życia i siebie... Brrrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Osseinka została dawno, dawno temu przywieziona z wakacji przez moje dzieci ( przywoziły głównie czaszki i szkielety ). Mieszkała pierwotnie chyba w jakimś jajku udającym Kinder Niespodziankę . Wezmę - już się zaczęła szykować..... :):)

      Usuń
  11. Beautiful photos and so creative! xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajna ta Osia. Przypomina mi mnie jak mam zły dzień. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Osia jest tak słodka i kochana, że jej marudzenie kompletnie mi nie przeszkadza :))) ale mam na marudę lekarstwo (chyba) - może przygarnęłaby pupila, którym by się musiała opiekować i nie miałaby czasu na marudzenia ??? mam odpowiedniego kandydata i jeśli Osia zechce go przygarnąć - czekam na kontakt: krainaszlarafii@gmail.com :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Może to i dobry pomysł , już przekazuję informację Osi :)

      Usuń