Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Oblężenie Arkadii, część 2 :)


Część drugą rozpoczynam prezentacją uroczych pań  o moldzie  Kayla / Lea .


                                                     piękności  Lacrimy


        ....i moje  Hoops  and  Loops  :)


Kida sprawiła mi ogromną przyjemność przynosząc na spotkanie swoje perełki vintage :)



.... moja Mackie Cool Blue nie mogła przepuścić  okazji zrobienia sobie zdjęcia ze starszą koleżanką 


                                                                  Urocza wróżka Inki :)


... zjawiskowe  Cudo Lacrimy....


Cudo cały czas kokieteryjnie bawiło się  kosmykiem własnych włosów  :)


.... i wcale mnie to nie dziwi , ponieważ włosy Cudo ma wyjątkowo miękkie i delikatne , jak na Cudo
przystało .


                                                      Cudo jest cudne , to widać :):)



Maleńka Syrenka Kidy czuła się trochę zagubiona .....


... ale Ćma Inki  wzięła ją  pod swoje skrzydła   w swoje opiekuńcze ręce 



Urocza Fioletowowłosa  Lacrimy ubrana jest w piękny sweterek :)  Piękny ! :)


Moje Nikki zajęły się ploteczkami ...


    Buzie w ciup, ręce w małdrzyk.... To Dynamitki !!!   Trzy należą do Kidy , jedna do Inki .
    Brunetka za nic w świecie nie chciała zdradzić co takiego nosi w swojej torebce .... :/


Dynamitka Kidy miętosi warkocze Dynamitki Inkowej ....


Dynamitka  Inki cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony koleżanki :)
Brunetka pilnuje swojej torebki z kamienną twarzą .Podejrzewam, że przed spotkaniem zrobiła
w Arkadii  zakupy i teraz myśli tylko o wspaniałym momencie wypakowania ich w domu . 





Nawet w tak dramatycznym momencie  Brunetka nie wypuściła torebki ze swych pięknych dłoni !!



                                                               Stefka & Stefka


                                               Zamyślona  Lagoona Kici-Koci


Esme Inki i moja




Moja Esme w kamienistych szuwarach :)


Pamiętajcie !! Dzień Psa jest 1 lipca !! - przypomina psinka Inki :)


Egzotyczna piękność Lacrimy :)


Panna Chichotka Inki chichocze na każdym spotkaniu , bo nikt jeszcze jej nie rozpoznał ....


.... mrrauuuu..... i to już  koniec.......     ( kocica Inki )

... i jeszcze Patryk miał jakieś kolorowe malutkie cudeńka, których nie zdążyłam obfocić :(


UWAGA !!!!

Inka ma przejściowe - miejmy nadzieję - kłopoty z Internetem , więc w Jej imieniu potwierdzam spotkanie tematyczne BRATZ  w drugiej połowie lipca :)
Prosimy o zaproponowanie konkretnego terminu :)











8 komentarzy:

  1. jak dobrze, że zajrzałam - bobym przegapiła jakże ważną wiadomość
    o pierwszym lipca!!! a moja czarnulka Julka rzeczywiście wciąż taka
    rozchichotana, aż miło na Nią popatrzeć - ale niestety nadal nie wiem,
    skąd przybyła, czy w celach pokojowych i w jakim narzeczu śni...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że moja Emily kupiła nielegalnie jajo smoka ;-)
    Tylko nie 14 lipca!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam żadnej bratzki ale chętnie przybiegnę np ze swoimi Kirami i innymi oldschoolowymi panienkami 18 lub 25 lipca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie je pokazałaś :)))
    ale,jak to Tonnerki na spotkanie poleciały boso!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością obejrzałam wszystkie panny! Brakuje mi tego "macania" innych lalek i ich podziwiania "na żywo"! Rewelacyjne zdjęcia i komentarze! Jak zawsze!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to jest małdrzyk? Fajna ta fioletowa closed mouth Barbie, ta złotousta ciemna też mi się podoba, a najbardziej ta wróżka z okrągłym łebkiem. A w towarzystwie żywiczaka bałabym się przebywać, co by go nie nadpsuć :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wróżki czyli Pati zapraszam za 2 tyg. -
      przerzuciłam Ją na śmigane ciałko EAH i
      dziewczyna dokazuje, ino furkoce :)
      dotąd panienka pokazała się na swym
      fabrycznym beznadziejnym ciałku - ale w
      słodkiej sukienusi i dobrym towarzystwie ;D

      Usuń
  7. Już cieszę się na zapas na zobaczenie Waszych lal. Obstaję, by było to 25. lipca.

    OdpowiedzUsuń