Osoby, które tu zaglądają :):)

sobota, 6 lipca 2013

BENDY WILCO DOLL No 2

Rozalka Świderek





Nie przypuszczałam, że uda mi się tak szybko znowu trafić na lalkę firmy Wilco :) .


Czupryna  imponująca :)


To firmowa garderoba - widać Wilco propaguje sportowy tryb życia  :)


Butki są urocze  - to  prawie  Converse  ... :)


... i bardzo się cieszę , że  Rozalce Świderek  nikt włosów nie obciął !!!!


Burza loków ledwo mieści się w kadrze ....


Rozalka ze swoją  krewną Rudą Julką :)


Może uda mi się jeszcze  trafić na  taką pannicę  o innym kolorze włosów ....
Zaczynam w to wierzyć :)

P.S. ...i słusznie !!! Mam już blondynkę Magdę !!!


To bardzo sympatyczny  brackowaty  klonik :):)

9 komentarzy:

  1. Wszystko cacy, ale te ustyyyyy!!!! :))
    Rozalka ma takie śliczne oczy! Czy oni nie mogli zrobić jej warg nieco mniej napuchniętych?!?
    Ale i tak włosy ma przefajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak Eva Minge xDD Poza tym włoski są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ! Takie było moje pierwsze skojarzenie -
    te usta i włosy ... :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś kiedyś chciała blondynkę do kompletu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ! Czy możesz mi powiedzieć ile jest warta taka lalka na dzień dzisiejszy ? Mam taką tylko ciemny brąz z błon pasemkami ... myślę o jej sprzedaży ale ceny zagraniczne do około 600 zł a w pl nie ma ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam murzynkę Stefani choć ja nazywam ją Kulfon 😁

    OdpowiedzUsuń