Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 16 lipca 2013

Fortunata Paskudka firmy nn

UWAGA !!!  NIE  DLA  WRAŻLIWYCH    ESTETÓW !!!

Tunia  Paskudka


Tasza Zbieraczka  ma  Złote Serce :):) . Na targu  znalazła koszmarka.
Wzruszyła ją  brzydota lalki  i ... mamy Tunię :).
Tunia od  FORTUNY - FORTUNATY , bo paskudka miała szczęście  :)



To Tunia  po przybyciu :) .


Twarz kleiła się od brudu ...


Jesteśmy  z  Przyjaciółką zdania, że jeszcze takiej tandety nie widziałyśmy ....
Tworzywo  "plastik - wydmuszka "


Uszy szorowałam  szczoteczką , patyczkami  kosmetycznymi  i  efekt jaki widać .
One są brudne od środka !!!!


Tu  widać  życie  wewnętrzne Tuni :)


To piszczyk  Tuni.  Tunia  piszczy przy  każdej  okazji ...
Do  wyprodukowania  lalki nie chcą się  przyznać nawet Chińczycy ....


Włosy  Fortunata ma  rozmieszczone tylko w miejscach strategicznych .


 Tunia  po myciu


Tunia poznaje świat -  podejrzewamy , że  mieszkała  w  zatęchłej  piwnicy z węglem





Zaczynamy  się do siebie  przyzwyczajać ... :)




Sukienka za duża  ale  lalki też mają  swoje  marzenia .... :)


.... i  Tunia  piszczy już mniej rozpaczliwie  :):)

8 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do tagu Liebster Award, daj znać na moim blogu, cze weźmiesz udział ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna i pięknie ją odnowiłaś :) Lubię kolorowe włosy u lalek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej
    ja również
    Nominowałam Cię do Liebster Award
    mam nadzieję że weźmiesz udział w tej blogowej zabawie ...?
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznotka, ładne ma włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ... i jak widać w każdym można znaleźć coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń