Osoby, które tu zaglądają :):)

piątek, 19 lipca 2013

Barbie "Suds & Hugs Pups "

Barbie  " Pieski  w kąpieli "


Pieski  uciekły - po obejrzeniu  powyższego filmu trudno im się dziwić .... :/
Baśce został naturalny odruch międlenia albo chociaż trzymania czegoś w ręku .



Znalazłam ja na targu - moją uwagę zwróciły ruchome kończyny -  korzystne podczas
robienia zdjęć . Była w bardzo dobrym stanie .




Majteczki  fajne :)


Tylko ten ... pedał na plecach .... :/   Niby zwiększa ruchomość  ręki ale  Baśka po głowie  się nią nie podrapie . Nie wiedziałam , że to ręka do przytrzymywania wyrywających się piesków :) .


W identyfikacji  lalki pomogło mi właśnie powyższe urządzenie umieszczone na plecach oraz ślady
psich łapek na bluzce .





... i ciągle  coś do rąk bierze ...


Baśka  Miętosząca  ale Śmiejąca  :) :) - Barbara Miętus ;)

2 komentarze:

  1. Hejka
    śliczna Lalka , zdjęcia superowo wyszły ...szczególnie te 1 i statnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) - w imieniu własnym i Baśki Miętoszącej :)

    OdpowiedzUsuń