Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 22 lipca 2013

Kennedy Roller Girls

Łowy udane :) - trofeami zajmę się po powrocie do domu - teraz "awaryjny" post archiwalny :)

... i znowu  My Scen'ka :) . Nie mogę się im oprzeć ...


...  nawet udało  mi się ustalić, że to Kennedy  Roller Girl




Rolek  już nie ma  ale zginane nogi są  bardzo przydatne  przy  pozowaniu do zdjęć  :)


... i zaraz  będziemy  myć  włosy


Można  normalnie  usiąść !!! :)


Można  wejść  na drzewo !!! :)








...   moje  wszystkie  blondyneczki  razem ....
...   znowu  za dużo  zdjęć  ale  przy My Scen'kach  niestety tracę umiar ... ;)

P.S. Oczywiście blondyneczek MS "zrobiło się " już więcej ....

4 komentarze:

  1. MyScene sa dość kontrowersyjne i w moim przypadku muszą mieć to coś! Seria Roller Girls urzekła mnie i uzbierałem całą serię! Polecam, piekna, jedna z ładniejszych !

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Jak tylko na nie trafię postaram się zdobyć . Przy gromadzeniu lalek kieruję się między innymi ich fotogenicznością i MS-ki sa bardzo wdzięcznym tematem do robienia zdjęć .

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    My Scene to lalki, których urok odkryłam stosunkowo niedawno ale szalenie mi się podobają :) I zgadzam się z Tobą, że są wdzięcznymi modelkami :)
    Bardzo mi się tu u Ciebie podoba i z chęcią będę częściej zaglądać :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję i serdecznie zapraszam :):)

    OdpowiedzUsuń