Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 3 lipca 2013

Winx Flora



Winx Club Flora



Ta niewątpliwie sympatyczna maleńka osóbka to Flora , jedna z bohaterek  animowanego włoskiego
serialu  wytwórni Rainbow , opowiadającego o sześciu nastoletnich czarodziejkach .


Kupiłam ją  bez  ubrania  .



Jak widać są pewne braki  w owłosieniu .... 2004  Rainbow  i  jakieś  dodatkowe
oznaczenia pod włosami . O ile się orientuję, producentem lalki jest  Mattel .


... i tu też widać  łysinkę . Po pobieżnym przestudiowaniu  treści  serialu , nie dziwię się , że lalka nieco wyłysiała . Zainteresowanych odsyłam pod adres :
http://toys.winxclub.com/pl


Na szczęście pasują ubranka  od Evi  Simba  :)



Scena  balkonowa  :)

Pozwolę sobie przytoczyć  kilka szczegółów  z życia Flory , zaczerpniętych  z podanej już strony .



Poetka , ekolog


Urodzona 1 marca  .


Miejsce urodzenia  - planeta - ogród  Lynfea


Hobby - ogród


Uwielbia  motyle

Ulubione  kolory :


zielony


... i różowy


... a tu już prywatnie :)


.... na łonie  natury


...  uszyłam jej sukienkę


Flora i Coś


Ten kosz to wszystko moje ....


 Oj  Misiek,  Misiek....

Podoba mi się ta  laleczka, co niestety ma przełożenie na ilość zamieszczonych zdjęć ....

2 komentarze:

  1. Jako mała dziewczynka uwielbiałam Winx, a Flora wydawała mi się najładniejsza c:

    OdpowiedzUsuń