Osoby, które tu zaglądają :):)

niedziela, 28 lipca 2013

Kinglet Ken - kloniki Paskudniki

Kenowate Paskudniki


Oto dwóch panów  w stanie niechlujnym  i zużytym .


Pomimo  pewnych dość istotnych ubytków urody  wyglądają  na zadowolonych z siebie


Na brudnych plecach  literka  "K"
... i  już teraz wiem, że to firma " Kinglet " :)


Postanowiłam  zmienić trochę ich wygląd  :)



Kenokształtni  poszli  na małą przechadzkę ...


                                                     Optymista


                                                   Melancholik


                                                  Podglądacze  :)

7 komentarzy:

  1. Takiego "Kena" miałam w dzieciństwie i był on w "kompecie" z klonem Betty Teen.
    Wymiękłam na widok Kenów po metamorfozie! Od dzisiaj są moimi ulubieńcami!

    OdpowiedzUsuń
  2. To są panowie z rodzinki Kinglet, o której pisała Gosia tutaj:
    http://mojalalkowamoda.blogspot.com/2013/07/lalka-kinglet-w-biaej-sukience.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ... i zajrzałam - podobają mi się kobitki od tych facecików :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te facety- gdybyś kiedyś chciała posłać ich w świat- pamiętaj, że u mnie czeka na nich 2 dziewczyny

    OdpowiedzUsuń