Osoby, które tu zaglądają :):)

czwartek, 11 lipca 2013

Betty Teen TONG



Betty


Kilka dni temu trafiła w moje ręce - uważam, że jest urocza .
Trudno o informacje na jej temat - najwięcej znalazłam na stronie
http://www.dollplanet.ru/en/doll_articles/betty-teen-tong-doll/


Tak wyglądała - dobór garderoby  jak  widać dość przypadkowy :)



To co pod sukienką też prezentuje się dość ekscentrycznie ...


.... Madame de  Pompadour .... ;)


Z przodu  niby może być ...


Z tyłu  tragedia .... :(


... i  niestety  wkroczyłam z nożyczkami - nie wiem , czy dobrze zrobiłam ... :/


Ciałko mało "ruchliwe"  ale  nadrabia wdziękiem  :)



Rzęsy  zabójcze .... :)




Bardzo  wdzięczna istotka .... :)




...   mam nadzieję , że trafię jeszcze  na jakąś  Betty  :)

8 komentarzy:

  1. Gratki, wcale nie tak łatwo zdobyć Betty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przypuszczałam :/ .
    Aż się dziwię , że mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się nowa fryzura Betty! Odświeżyłaś jej wizerunek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako początkująca zbieraczka mam zawsze wątpliwości do jakiego stopnia powinnam ingerować w wizerunek lalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Betty Teen są słodkie. Zazdroszczę wyjątkowo mało skołtunionej fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Betki zawsze są cudne, chociaż może jestem nieobiektywna, bo moją pierwszą lalką była właśnie Betty... Tak czy siak gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń