Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 24 lipca 2013

Barbie nn

Barbie  i pudel Teofil



Głowa  1998 , ciałko  2009  .


Baśka w stanie  idealnym :)


To kolejna moja   Barbie z pedałem  na plecach .... :/




Baśka  Miętosząca  głaszcze  Teofila . Teofil jest  znerwicowany , ponieważ bycie różowym pudlem
wiąże się z wieloma stresami  ( kolor , fryzura  i  jeszcze sto innych  powodów ... )
Teofilem targają  złe przeczucia ....


... i  jak widać  przeczucia były  słuszne ....:(


Obyło się bez kąpieli  - Baśka Miętosząca  zawiedziona poszła myć głowę .
Psia wdzięczność  nie ma granic.....

4 komentarze:

  1. ogromnie mi się ten pudel podoba! ja mam znerwicowanego jamnika- Szczuropsa- nie do wiary jak życie jamnika szybko płynie! on się zawsze, wszędzie spieszy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam jamnika a właściwie ... czy można "mieć" jamnika ??
    To jamnik ma nas... :):) Mam wrażenie, że duże psy mają więcej czasu ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To paradoksalne, bo duże psy na ogół żyją krócej...
    Jamniki są krzyżówką psa z kotem, na pewno. To wiele by tłumaczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większe psy widocznie starają się mieć więcej "wolnego" czasu ,
    tak - niestety żyją krócej :(

    OdpowiedzUsuń