Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 29 lipca 2013

Klara z " Dziadka do Orzechów "

Klara  Indonesia


Głowa  1998 , ciałko BB



Myślę, że to jest Klara , ponieważ ma bardzo bladą twarz . Początkowo myślałam nawet ,
że głowa i ciało należały do dwóch różnych lalek ...
Lubię lalki Barbie robione w Indonezji :)


Blada  Twarz  :)

"Dziadek do orzechów " Ernsta Theodora Hoffmann'a to jedna z moich ulubionych książek
dzieciństwa . Czytałam ją zawsze w grudniu , przed Bożym  Narodzeniem , wtedy moc jej działania była największa , a moc w sobie ma - w końcu Hoffmanna uważa się za prekursora fantastyki grozy .
Z wykształcenia był prawnikiem ale zajmował się również komponowaniem utworów muzycznych
oraz rysunkiem. Ostatnio dogrzebałam się do informacji, że praktykę prawniczą odbywał
w Głogowie, był asesorem w Poznaniu , Płocku i Warszawie -świat jest jednak mały ... :)

Powieść "Dziadek do orzechów " a właściwie "Dziadek do orzechów i Król Myszy " wydano w 1816 roku.
Klara - główna  bohaterka ma w niej 7 lat - Barbie Klara wygląda na dużo starszą :)









Podoba mi się ta  lalka  i  już  przyzwyczaiłam się  do jej bladej  buzi  - początkowo  trochę mnie
ta różnica  kolorów lalkowej  skóry  drażniła  :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz