Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 17 lipca 2013

Lalka NN 34cm ZUZANKA

ZUZANKA


To  Zuzanka firmy  nieznanej .


Lalka  jest zrobiona  bardzo porządnie i aż się dziwię , że nikt się do niej nie przyznaje ...


Pyszczek  bardzo  sympatyczny  :)



Kołtun  na głowie  MAKABRYCZNY . Naprawdę nie wiem, co trzeba robić z włosami
lalki , żeby uzyskać taki efekt .... Może ktoś ćwiczył robienie dredów ????


To włosy po umyciu - niestety musiałam użyć  nożyczek .... :/


To Zuzanka po postrzyżynach



Uszyłam jej ciuszki - nareszcie przydały się  getry  w czaszki  ze sklepu "Wszystko po 1 zł " .
Getry teoretycznie były przeznaczone dla dziewczęcia dwunastoletniego ale konia z rzędem temu , kto wcisnąłby w nie dwulatkę :) .Została mi jeszcze jedna nogawka .
Na buty Zuzanka musi  poczekać .


Tu  razem ze Słodką Anią  CITYTOY



Bardzo jestem ciekawa jaka firma  wyprodukowała Zuzankę  .
Lalka ma wyjątkowo sympatyczne pyszczydełko i brak  napisu "Made in China "  :)


... i choć nie o taką  Zuzannę  chodzi  nie mogłam się powstrzymać - bardzo lubię tę piosenkę

2 komentarze:

  1. Ale słodziachna!
    Śliczne pycho!
    Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto Ci ją zidentyfikuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej
    zgadzam się ....Panny mają słodkie minki

    OdpowiedzUsuń