Osoby, które tu zaglądają :):)

środa, 31 lipca 2013

Madison " Fab expression face "

Madison  z "bajecznie  ekspresyjną twarzą " ( to mój luźny przekład "Fab expression ")


To jedna z moich ostatnich zdobyczy :) .



Zdjęcia z eBay


... a to moja Madison :)



Zmieniacz minek :)


Twarz sprawia wrażenie trochę 'wymiętej" ...


... musiała często stroić miny :)


Buty nie takie jak w opakowaniu ale ładne :)

Minki :


1. Jaka ładna sukienka !!!



2. Może się w nią zmieszczę....



3. No nie wiem.... chyba będzie za ciasna....


4.  Ona  JEST  za ciasna !


5. Na Kaśkę TEŻ  będzie za ciasna !


Kaśka  :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna minkowata Scenka- brunetki scenokowe są ładne=) a blondynki to tylko dla koneserów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wpadła mi Minkowa Blondynka w ręce ale... mam słaby charakter
      i być może wzięłabym takową żeby mieć porównanie :/

      Usuń
  2. Ale te przyciski pewnie przeszkadzają w ubieraniu... :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Mam jeszcze Barbie z czymś w rodzaju różowego silnika odrzutowego na plecach
      i myślę nad jego usunięciem :/

      Usuń