Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 2 lipca 2013

Spice Girl Galoob Toys Inc 1997

Posh Spice - Victoria Beckham


Nigdy nie byłam fanką  " Spice Girls " .
To zdecydowanie  nie moja  muzyka  ani  stylistyka  estradowa .
W posiadanie Victorii weszłam przypadkowo - podobało mi się, że jest brunetką i ma krótkie włosy :)
 - włosy nie sprawiające wrażenia strzyżonych nożyczkami do paznokci :).


W takim właśnie ubraniu przyniosłam Victorię .:/ .
Wiem, zęby bolą na widok takiego różowego bolerka i spódniczki ze srebrnym paskiem .
Nie wiem czy to wdzianko oryginalne - strach pomyśleć, że uzupełnieniem garderoby mogły
być srebrne szpilki :/



Grzebałam, szukałam i myślę , że GTI to Galoob Toys Inc .


Tu zbliżenie na krzyżyk na szyi -  pozwolił mi na dalszą identyfikację  tajemniczej brunetki .
Taki krzyżyk miała tylko Victoria  firmy GTI .
Chciałam, tak z ciekawości  określić serię, z której pochodzi Victoria .
Byłam ciekawa czy  "97"  to rok , z którego pochodzi lalka -  Galoob wypuścił wtedy serię
 "Girl Power " -  czy rok, z którego pochodzi wzór ciałka .
Nie wiem w dalszym ciągu , ale co się "moldów' naogladałam,  to moje .:/   Niełatwo mnie wystraszyć
 ale niektórych " moldek " Spice Girls nie chciałabym oglądać po raz drugi :/ .


Ręce zgięte w łokciach  - nie wiem jak to fachowo nazwać , na własne potrzeby nazywam
to gestem "klaśnij" :).

Nogi zginają się jak widać


Tak proszę pana, ta pani to Victoria  Beckham ....


... na świeczniku, jak na celebrytkę przystało .... :)


Jakoś nie "czuję " tej lalki - na wszystkich zdjęciach wychodzi tak samo . :/
Ma taki ... gumowy, rozlany makijaż ....




Poszłyśmy w plener - mam wrażenie, że Victoria  szykuje ręce do technik specjalnych  taekwon-do ,
zaraz zacznie łamać deski....


Niby " hopsa, hopsa "  ale twarz  poważna ...



Lubię ją jednak za te czarne, krótkie włosy :)


Chyba w domu czuje się najlepiej .... :)

6 komentarzy:

  1. Mam jej koleżankę - Emmę. Wyciągnęłam ją z kosza za kucyki, nie wiedząc co biorę, zachwyciła mnie jej... hmm, mówiąc delikatnie... trudna uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, oj tam- ja UWIELBIAM moją Victorię, a dodatkowo pokochałam jeszcze Mel B. Naprawdę ładne z nich kobiety, trzeba tylko dać im szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio w ciucholandzie natrafiłam na Mel B. dziwna to istota, ze ... specyficznym uśmiechem :P Ale takiej lalki nigdy wcześniej nie miałam w łapkach, więc bardzo się z niej cieszę - pomimo tych jej zębów i wyrazu twarzy :P
    Gdybym spotkała inne dziewczyny ze Spice Girl, chyba bym również przygarnęła - na pewno dużą rolę odegrałaby jednak kwestia ich ceny. Twoja Wiktoria jest sliczna i nawet podobna do oryginału... Nad podobieństwem mojej panny można dyskutować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria teraz wygląda trochę inaczej, bo zmyłam jej makijaż ust :) . Już się do niej przyzwyczaiłam .
      Mam już trochę więcej Spicetek (?) , w gromadce prezentują się bardzo ciekawie . Chwilowo wszystkie
      pojechały na wakacje do Inki :) . Mel B jest fajną laleczką o dużym potencjale :):)

      Usuń