Osoby, które tu zaglądają :):)

wtorek, 4 lutego 2014

18 - BATTAT Our Generation Dolls część 2


W drugiej części  pokażę  18 firmy Battat wykorzystując internetowe zdjęcia z aukcji  i ze strony producenta

Pierwsza edycja lalek - jak już wspominałam - ukazała się pod nazwą  "Autumn Harvest " .
Nie znalazłam dokładniejszych  informacji na ten temat ani zbyt wielu zdjęć :/ .



Porównując  pyszczki prezentowanych panienek , myślę , że dwie laleczki ( patrząc od prawej strony)
pochodzą właśnie z tej edycji, dla sklepów sieci Target . Nie wiem, czy laleczki miały  jakieś konkretne , przypisane im  imiona .

Edycja Ultimate Girls Club rozprowadzana była przez sklepy sieci ShopKo . Laleczki  miały własne imiona .





Edycja  Our Generation  prezentuje już inne  pyszczki - takie, jak u mojej Malwiny .



Nowa  edycja   Our Generation - nowe buzie . Laleczki mają swoje imiona , swoje historie opisane
w załączanych książeczkach .  Jest ich dość dużo -  www.ogdolls.com





Laleczki propagują efektywne  spędzanie czasu :):) .



                   .... i  ząbki podobne do  AG  :) .




Nie wszystkie buzie podobają mi się , co nie zmienia faktu , że chętnie weszłabym w posiadanie
przedstawicielki   nowej edycji .
Seria jest bardzo chwalona  za  dodatki ( konie ! )  i różne akcesoria . Mnie bardzo podobają się ubranka .




                                                              Urocze, prawda ? :)



                           Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam , bo ciąg dalszy nastąpi :):)

14 komentarzy:

  1. Śliczne ubranka mają! Nowe buzie są lekko straszne, może przez te oczka. Jako, że kocham wszystko co rude, zatem podobają mi się najbardziej te z rudymi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - zdecydowanie Ruda i Ciemnoskóra . Baletnica przypomina mi trochę cyborga..... :/

      Usuń
  2. o nieee :(
    dlaczego one mają taki wytrzeszcz oczu? myślałam że to tylko ma pojedynczy egzemplarz,
    a tu masz cały tłum taki sam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Może wytrzeszcz byłby mniej widoczny, gdyby nie usta "kreseczka "
      Pozdrawiam :):)

      Usuń
  3. No coś Ty, nas znudzić lalkami? Ja w każdym razie proszę o ciąg dalszy. Swoją drogą też chętnie bym przygarnęła którąś przedstawicielkę gatunku.Zmierzyłam swoją Florkę (patrz Tagi: Florka), ma 18 cali, ale zupełnie inne ciałko, bardziej przypominające porcelanki. Muszę jeszcze zmierzyć Alinę i Kamilę (Lissi). 18 cali ma Nancy Famosa, ale ona jest cała plastikowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pokazać wszystkie 18 " na które trafię :) . Do Nancy też się przymierzam - w końcu to jedna z "kultowych" lalek .
      W sieci " Pepco" występuje jej klonik-koszmarek ( chyba Natalia ) - ta to dopiero ma wytrzeszcz ! :) . Jak mi się trafi to też wezmę , chociaż szpetna jest :):)

      Usuń
    2. U nas w Cerfurze /jakoś tak czy inaczej się pisze/ - Nancy jest w promocji tzn -49,99 ,- nie wiem czy to mało czy dużo,
      ale na lalkę tej wielkości i firmówkę to chyba nie:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne lalki ,mnie się podobają,ostatnio sama kupiłam dwie lalki z jednej serii które przedstawię w pózniejszych wpisach.Pisz dalej ,wszystko co dotyczy lalek jest zawsze przyjemną i ciekawą lekturą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...o... bardzo jestem ciekawa Twoich nowości :):)

      Usuń
  5. Wcale nie zanudzasz, bo to bardzo ciekawe! Pojęcia nie miałam, że tyle edycji tych lalek! Pisz dalej. Fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę - oj stoi tych 18" jeszcze w kolejce....., stoi.... :)

      Usuń
  6. Najfajniejsze są te "pierwsze" :) Pisz, pisz! bardzo lubię Twoje podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam - pierwsze miały ładniejsze buzie :) .
      Będę pisać - dziękuję :):)

      Usuń