Osoby, które tu zaglądają :):)

poniedziałek, 23 września 2013

Bliźniacze lalki czyli "Double Impact"

Zapytała mnie znajoma  :  jaki jest sens w zbieraniu takich samych lalek ? Zajmują ci tylko miejsce !
Prawdę mówiąc , nie wiem jaki jest sens ale lubię mieć :)  ( czasem )

MY  SCENE


                                          Niewątpliwie  to siostry bliźniaczki :)


                                                                     Kira  i  Kora


                                                                             Kora


                                                                              Kira


                                Różnią się fryzurą i maleńkim punkcikiem brokatu na ustach Kory :)


                                                   Kira z mamą  Teofila - Izoldą


LUCY   DEFA
http://lalkizbieraczki.blogspot.com/2013/07/barbie-klonik.html



                                     Lusia i Łucja - etatowe Panny Młode - twarze sióstr nieco się różnią


STACIE   MATTEL
http://lalkizbieraczki.blogspot.com/2013/08/stacie-mattel-blizniaczki.html



                                                                     Stacie i Stasia



SPARKLE  GIRLZ
http://lalkizbieraczki.blogspot.com/2013/08/sparkle-girlz.html


                                                                            Ina i Nina


Kloniki Barbie
http://lalkizbieraczki.blogspot.com/2013/08/nowosci_25.html


                                                                 Beata i  Bettina


 Bettina nie ma takich krzywych nóg - to tylko spodnie tak się ułożyły ( sprostowanie zamieściłam na prośbę  zainteresowanej )

.... i brak tu oczywiście Steffi Love ale  to temat na  oddzielny post ;) .

                                                               

                                                                             

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe bliźniaczki- ja nawet miewam pięcioraczki =)
    a mam Teofila jest Przepiękna- tak właśnie ją sobie wyobrażałam. I jakie ma piękne imię! Urocza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooo fajnei tak czasem mieć dwie takie same lalki w rękach - takie dwojenie w oczach :D i najfajniejsze jest doszukiwanie się w nich różnic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam. We dwie zawsze raźniej:) Ja nie mam nic przeciwko dwóm egzemplarzom jednego modelu. Sama jeszcze nic nie zdublowałam, ale chciałabym mieć jeszcze klika Raquelle w różnych wariantach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co dwie to nie jedna:) Niektórych lalek to i nawet czworaczek bym sobie życzyła a nawet i pięcio takich np. Petr itp.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako jedynaczka mogę jedynie zazdrościć. Bardzo chciałabym mieć siostrę, nawet bliźniaczkę.
    Staśki są słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. kloniki rzecz fajna, ja osobiście nie lubię mieć powtórek i nawet nie mam ewentualnie tylko moldy się powtarzają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam słaby charakter jak widać powyżej .... :)

    OdpowiedzUsuń